Dejv Mekin je svoje prve radove predstavio davne 1986. godine u Nju Jorku, gdje se upoznaje sa jednim od najpopularnijih svjetskih pisaca svih vremena, Nilom Gejmanom (Neil Gaiman) čime otpočinje legenda i njihov vrtoglavi uspon. Zajedno stvaraju remek djelo „Instrumenti nasilja“ a malo zatim novi hit „Crna orhideja“, te revolucionarni „Od signala do šuma“. Mekin uporedo ilustruje naslovnice za hit serijal Helblejzer. Godine 1989. po tekstu Grenta Morisona (Grant Morrison) nastaje najuspješnija grafička novela svih vremena „Betmen: Ludnica Arkam“ koja se u raznim edicijama štampa i dan danas. Za Gejmana ilustruje naslovnice njegovog sjajnog i neprevaziđenog Sendmena kao i naslovnice za sve spin-off serijale iz istog univerzuma. Sam piše i ilustruje serijal od 10 epizoda „Kavezi“ koji osvaja internacionalne nagrade Harvi, Ignjac, Alf Art i La Pantera.
Raznovrsnost Mekinovih daljih aranžmana može se uporediti samo sa ogromnim uspjehom koji je imao, pa se tako okušava u različitim stvaralačkim sferama. Za grupu Rolling Stones piše i ilustruje knjigu koja je pratila njihov album „Voodo Lounge“. Za francuskog izdavača Dargo radi grafičku novelu bez teksta „Celuloid“, objavljuje kolekciju kratkih stripova „Slike koje kucaju“ koja osvaja prestižne nagrade. Kompanija Apple ga angažuje kao jednog od 30 ključnih vizuelnih stvaralaca koji su pratili razvoj njihove kompanije. Sony Playstation konzole ga biraju kao jednog od glavnih fotografa za svoju promotivnu kampanju. Po istom zadatku radi za Smirnoff, Britanski Telekom, BWM, Nike, Eurostar, kao i za Vladu Velike Britanije.
Promotivne ilustracije radi za mnoge istaknute magazine, kao i za filmske hitove poput Blejda, Osmog putnika, Uspavanu dolinu, te konceptualna rješenja za nekoliko filmova iz serijala o Hariju Poteru. Radi crteže za izložbu Larsa fon Trira u Kopenhagenu, doprinosi produkciji mnogih pozorišnih hit predstava, itd. Nagrađivan je i kao ilustrator albuma istaknutih svjetskih muzičara među kojima Tori Amos, Misfits, Alis Kuper i mnogi drugi.