Sandoval koji je po nekim kritičarima, možda i najbolji crtač stripova današnjice veliki talenat najprije iskorištava u raznim dizajnerskim i marketinškim kućama, da bi ga nakon nekog vremena njegova izuzetna mašta ipak usmjerila ka magičnom svijetu stripa i ilustracije. Kao kompletan autor, Toni sam izdaje strip “Nokturno” a kasnije i “Blacky Libro”. Ovaj rad ga preporučuje za saradnju sa stripovskim revijama i magazinima, kao što su prije svega Tiniblas, Lluvia i Fausto. Uskoro dobija priliku da radi za zahtjevno francusko tržište gdje njegov talenat u potpunosti dolazi do izražaja, pa je nakon uspješne saradnje sa Pijerom Pakeom (Pierre Paquet) na “Pogledu preko ramena”, za Tonija nebo bilo granica. Nastavlja rad za američke, francuske i španske izdavače, a neki od najznačajnijih naslova uključuju “Džoni Karonte, zombi detektiv”, “30 Dana noči”, “Vjetroviti dan”, “Vodene zmije”, “1000 Oluja”, “Epidemija melanholije”, “Organika”… Nominovan je tri puta za najprestižniju nagradu u svijetu stripa – Ajzner (Eisner Award).